Namaste India Festival

"Frumosul și non-frumosul mereu dansează împreună pe scena creației ", spune Tagore. Noi, astăzi, am dansat în frumosul lumii, căci nu poți lăsa non-frumosul să cuprindă scena creației. Reuniți sub semnul Indiei fascinante, ne-am adus prinosul de recunoștință față de cea care adună la picioarele ei toate cântecele lumii - femeia. In cadrul Namaste India Festival am îmbrățișat femeia lui Tagore, femeia obișnuită, prinsă-n imagini fotografice - vernisajul expoziției a avut loc în prezența Excelenței Sale, domnul Rahul Shrivastava, ambasadorul Indiei în România -, femeia zeiță, femeia miracol de sub vălurile sariului. Hema, o indiancă get-beget, s-a mirat că atâta lume e interesată de Tagore, Carmen Pesantez ne-a purtat în lumea splendidă a sariurilor, Anabella a râs, fericită, noi toți am fost fericiți împreună, Angelica mi-a mărturisit că e fericită că am fost fericiți. Căci întâlnirea noastră de azi a fost sub semnul fericirii. Frumosul trebuie sa danseze mereu pe scena creației. Azi am dansat reuniți de Namaste Festival India - Centrul Cultural Rabindranath Tagore. Mulțumim.




Comments

Popular posts from this blog

Evenimentele lunii octombrie

100 de ani de la nașterea lui Sergiu Al-George

Lansare Cum s-a făcut de nu mi-am pierdut mințile